handdator

Visa fullständig version : Vill Du utföra fellatio, på rätt sätt? En guide till det hela...

Swallows
2007-03-30, 18:01
Fellatio, blow jobs, avsugningar eller oral sex på en man är det enskilt viktigaste sättet att behaga en man på. En Man som finner nöje i vilket sätt din tunga, din mun och din kropp kan dyrka Hans kuk är en man som för alltid kommer att se dig som kvinnan för Honom.

En kort historik för att ge en smula udda karaktär åt min lilla guide, förutom mitt nick då, jag bestämde mig som udda extrovert 17-åring att var det något jag skulle behärska så var det just detta. Har alltid upplevt det som extremt upphetsande, vilket är en bra grundförutsättning förstås *ler*, men jag ville lära mig konsten ordentligt. Jag tittade på hundratals timmar av porrfilmer, jag lyckades t.o.m. kontakta en dansk prostituerad för att få svar på vissa frågor. Jag har sedan 18-årsåldern bemästrat konsten och jag njuter fullständigt av att kunna ge Honom den behandling alla Män borde får erhålla, åtminstone vid ett tillfälle i livet.*ler självsäkert*

Så Du kvinna som läser, inspireras och ge din Man allt det Han vill ha, det ger Dig mer!!!

OK, så kan jag då börja:

1. Kvinnor är dåliga på att suga kuk, i allmänhet och vissa kvinnor i synnerhet.
2. Kvinnor klarar inte av att ta tips, uppmuntring eller kritik på detta område.
3. Kvinnor är lättäcklade och har en konstig inställning till Mannens vackraste del.

Vad gör man då?

1. Man lär sig suga kuk!!
2. Sluta ta Hans kritik/råd som personliga påhopp och förkovra Dig i Hans önskemål om detta ytterst intima sätt att älska en Man.
3. ÖVA!!!! ÖVA!!! ÖVA!!!!

Män anser rent generellt att det är en underbar tanke att kvinnan över huvudtaget vill ta Hans vackra kuk i sin mun, utnyttja den kunskapen! Låt dina händer, ditt hår och din hud smeka hans kuk. Titta och insup hela Hans kuks fantastiska skepnad, längden, formen och inte minst av allt doften av Hans uppskattning inför Dig. Tala om för Honom hur mycket du älskar Hans kuk och hur ofantligt stolt du är över att få betjäna honom. Stå gärna på knä framför Honom och låt Hans kuk få vara ovanför ditt blickfång. Se Honom i ögonen så mycket du kan under akten, låt Honom se hur du tar hand om Honom och hur mycket du uppskattar att få göra det.

Resten är och förblir teknik, men det är ju den enkla delen att bemästra, inte sant?*ler*

Så, teknikfrågorna då. Mannens kuk är ytterst känslig och bör alltid behandlas med den djupaste ömhet, respekt och kärlek. Akta för helvete dina tänder och njut av tanken att Han litar så till fullo på dig att Han låter dig få ta hans underbara kuk i din mun, trots att du är beväpnad där. Ollonet ska behandlas med vördnad, men också med omsorg och med finess. Kukskaftet är en underskattat del av mannens ädlare delar och ska ha all den övning du kan ge det, då det gäller att ta djupt, hårt och länge. Mestadels, därför att det är mindre känsligt än ollonet men också för att Hans kukskaft också behöver uppskattas hårdare och djupare än ollonet. Vissa män tycker mycket om att få sin pung och testiklarna behandlade under tiden, detta ske ske oerhört försiktigt och bara efter väl vald omtanke och ifall du ser att Han vill ha dig där. Personligen ger jag gärna såväl deep throats som rimming och gärna i kombination. Prova och lek, njut av Honom och låt Hans resning styra dig rätt.

Så i vilken ordning bör man då göra det? Man ska alltid börja med det visuella och de tjänster du kan utföra genom att visa Honom din uppskattning. Njut tillsammans med Honom och låt Honom gärna få se din uppksattning hela vägen.
Därefter bör Du börja med att smeka hans kuk med dina händer, hår och läppar dock utan att använda tunga eller munnens djup. Egga Honom, trigga Honom att längta efter din muns behandling. Låt Hans kuk sakta tränga in mellan dina läppar, som vore det första gången för en oskuld. Spänn läpparna och ge Honom det motstånd du upplever vara eggande för Honom (Det är ganska hårt!!) Låt din tunga spela över hans ollon, variera mellan att sakta slicka och att virvla med tungan över ollonet när Han nått en bit. Låt Honom få stöta djupt in, en eller ett par gånger, som för att få prova lyckan och återgå sedan till att betjäna Honom mer ytligt.

Apropå att ta djupt: alla tjejer kräks/kväljer om man får en stor kuk i munnen. Öva bort det på din favoritdildo, slappna av och ta bort dina kräkreflexer. Det kräver bara övning, blir lättare om du är riktigt kåt eller lätt berusad. Öva gärna på Honom i duschen, där eventuella reflexer snabbt försvinner...

Låt Honom få längta efter att tränga in djupt, teasa Honom med din tunga. Att suga kuk betyder inte att man drar in luft eller suger på Hans fantastiska kuk som på ett sugrör. NEJ! Låt dina kinder få ta emot Hans kraft och låt ditt svalg få känna på hela Hans längd och mättnad. Variera dig genom att ömsom bara runka Honom samtidigt som du slickar toppen på Hans ollon, spänn läpparna och låt Honom tränga in, ta Honom djupt eller slicka hela Hans vackra längd gärna med Hans heta pung i dina mjuka varsamma händer. Låt din tunga slicka Hans ollon, suga på ollonets undersida och strängen du finner där. Låt Honom höra hur mycket du älskar det här.

En bra, riktigt bra!, avsugning håller på i 10-12 minuter och låter Honom nå nästan hela vägen fram ett par gånger innan. När du känner att Han är nära att komma, öppna ditt svalg och låt Honom själv få styra takt och djup medan Han fyller hela din hals med sin kuk, se Honom djupt i ögonen och njut av Hans sats i din mun/hals. Slicka Honom varsamt rent och kyss den vackra kuken innan du åter reser dig upp för att viska ett kärleksfullt tack i Hans öra.

Min gåva till min Man är att för alltid dyrka hans kuk, så som just Hans kuk förtjänar att dyrkas för all den njutning den ger mig och för att det är Hans mest älskade kroppsdel.

Bli bra på det och gilla det, så vet du också hur man behagar en man långsiktigt.

Svartrockstomten
2007-03-30, 20:00
Innan jag träffade den person som för tillfället är ålagd uppdraget att suga min kuk skulle jag hållt med om precis allt. Om jag någon dag finner en stor hög med tid ska jag försöka sätta ord för hur jag vill ha det. Kort kan jag säga att det inte finns mycket likhet. Jag är inte ute efter att kritisera, för det finns säkert väldigt många som tycker att ditt "rätt sätt" är det ultimata. Men för mig är ditt "rätt sätt" ingenting annat än "helt fel sätt".

Dock är jag mycket imponerad av det engagemang du beskriver inför själva kuksugandet. Det glädjer mig mycket att få höra om någon som i detalj gått in för att lära sig den ädla konsten. Dock skulle ett par punkter om alternativ vara på sin plats.

Låt din tunga slicka Hans ollon, suga på ollonets undersida och strängen du finner där. Låt Honom höra hur mycket du älskar det här.Som exempel kan jag nämna att _min_ spontana kommentar skulle vara "För helvete kvinna skärp dig!"

Men jag säger det igen, jag applåderar dig.

Vidare har jag märkt att vissa flickor har en benägenhet att vid runkandet (ok, är inte detta världens fulaste ord?) inte ha vett på att förstå att torr hud mot ollonet är direkt smärtsamt. Om det ska runkas så ska kuken vara våt. Ta en titt på första bästa porrfilm och studera den där loskan som spottas i handen eller direkt på kuken.

MasterofRopes
2007-04-01, 17:04
Joo, hela startinlägget lyser ju av härlig hängivenhet o engagemang hos den som ska utföra det, en genuin VILJA att lära sig just SIN partners "små egenheter/önskemål", vilket är det viktigaste budskapet i texten...
Själva innehållet sen är ju rätt individuellt o man får fråga o testa sig fram till vad som funkar med just SIN partner...*L*

MP.

jaykee
2007-04-18, 17:36
Härlig genomgång av tekniker och din dyrkan uppskattas säkerligen!

En sak som dom flesta kvinnor glömmer när dom suger är just att se oss i ögonen. Allför vanligt och försämrar helt klart känslan. Skärpning!
Få är dom också som behärskar konsten att runka samtidigt och jag instämmer med förre talare. Blöt ner handen för helvete!
Bara glada miner.

Inskolaren
2007-04-18, 23:01
Instämmer med jaykee där, se oss i ögonen! Sök kontakt.

Anitra
2007-04-18, 23:12
Här ses då inte i ögonen :))
Om jag mot förmodan skulle göra en sån sak som suga av sven (gillar jag visst de .säg inget så han hör .s..) så gör jag det ju inte först o främst för hans skull(kan ja visst göra men de ska la inte han veta:))) Utan jag gör det för Min njutning skull... Hans ev njutning är ju en bi effekt o kanske en stoooooooor ynnest :))
Ännu har det inte klagas på min teknik inte .........beror inte alls på att jag gillar o använda gag på svenne ..så de så!:))

lillamy
2007-04-18, 23:52
Att runka nån med torrt ollon är ju som att bli pullad på clittan när den är torr, det gör ont. Antingen saliv eller så "hämtar" jag från min egen saft och blöter ner, alltså till ollonet.

MasterofRopes
2007-04-19, 05:49
Jag vill helst inte alls ha nån ögonkontakt när hon suger mig, rent generellt...

När HON aktivt söker överdriven ögonkontakt titt som tätt i sugandet, så är det nästan som om hon säger: "spruta nu, kom nu för mig, jag vill ha din sås".....och då kan det väldigt lätt "låsa sig" och hon lär få hålla på tills hon blir 100 år..*SS*

Kort sagt att det blir HON som vill HA nåt av mig, kanske SE min njutning när hon suger, för DET tänder henne.....men det "avtänder" MIG lite istället, det blir nån sorts prestation o prestige i den överdrivet sökta ögonkontakten..... o då uteblir njutningen helt för mig.

Den allra bästa njutningen jag upplevt när kvinnan suger, är om kvinnan hängivet o koncentrerat lägger ner all energi på att göra det skönt för mig fysiskt med mun o händer(struntar helt i ögonkontakten) o koncentrerar sig på kuken istället.
Dock kan det i "deepthroating" vara väldigt givande att se henne i ögonen när kuken går neråt i halsen, men då är det beordrad ögonkontakt från mig...inte spontan från henne.

Kort sagt när HON visar att det är HON som GER o är beredd att hängivet göra allt för mig i den vägen....DET är väldigt tändande o min njutning lär både ses o höras(hon får den biten hon söker i "ögonsuget", med i hängivenhetspaketet, så att säga!)

MP.

decoy
2007-04-19, 10:55
i den här frågan är min Ägare på MasterofRopes linje... ingen ögonkontakt som inte är beordrad!
överhuvudtaget så styr min Ägare rätt mycket hur han vill ha det just för stunden.. slicka där, runka nu, ta djupt, hårt, löst, sitt stilla gapa blunda osv.. jag tycker att det är coolast när jag NÄSTAN kräks...! :p

Calliphora
2007-04-19, 14:15
Jupp, så vill min Herre också ha det. Jag ska fokusera på uppgiften - att göra det skönt.

Swallows
2007-04-19, 19:13
Klart man ska göra det skönt, men att ta initiativ och att göra det med egen passion och inlevelse brukar uppskattas oavsett om man är D/s.

Ögonkontakt är för mig en oerhörd glädje att kunna få, älskar att se Hans ögon glansiga av lusta och låta min blick förmedla min lycka över att få ge Honom det Han älskar mest.

MasterofRopes
2007-04-19, 19:35
Jaa, var o en ska ju göra det som funkar bäst sinsemellan och sker njutningsutbytet mest/enbart i blicken, så är DET ju melodin att spela efter*L*.

När jag tänker efter sätter jag nog mer tilltro till verbala ORD och praktisk HANDLING, istället för svår/tvetolkade subtila signaler som blickar o kroppsspråk som enda kommunikationskanal, rent generellt i min utlevnad o vardag i stort....
När jag vidare tänker efter har jag nog bara mött "antingen eller"-ugisar, ingen som fått de båda att spela ljuv musik i en kombination, utan antingen blicklös hängivenhet ELLER överdrivet blicksökande "kravfyllt", där jag helt o hållet har fastnat för den blicklösa hängivenheten.......men att DEN i kombination med oöverdrivet blicksökande skulle vara den ultimata upplevelsen??

Det återstår att se....*L*

MP.:p

ganesha
2007-04-19, 19:46
jag skulle vilja hävda att ögonkontakt försvårar arbetet.

ponera att han står upp och hon står på knä framför. för att kunna ha ögonkontakt utan att knäcka nacken krävs färre kotor. det går att skapa ögonkontakt utan att luta huvudet för mycket bakåt, men då åker ögonen upp i skallen och i alla fall jag tycker det är ganska obehagligt. det är bara en sida (undersidan) av kuken som får oral uppmärksamhet.

ponera att han sitter på en säng/stol, hon sitter på knä framför. för att då kunna ha ögonkontakt krävs nästan att hans huvud flyttas ner till magen ungefär. återigen, det är genomförbart, men dock på bekostnad av kuksugandet.

ponera att han ligger på sängen, hon är placerad mellan hans ben. behöver jag säga något...se ovanstående förklaringar. det går visserligen att se honom i ögonen utan att knäcka nacken, låta ens egna ögon försvinna in i skallen någonstans eller bara uppmärksamma vissa sidor. och det är att dra ner kuken så den inte står uppåt utan snarar pekar mot fötterna. bekvämt för pojken? tveksamt. funktionellt för en bra avsugning? verkligen inte!

ponera att han ligger på sängen, hon är placerad bredvid honom. ja, då är inte ögonkontakt det lättaste heller.

ponera att han ligger på sängen hon är placerad över honom 69-wise. jag behöver inte ens säga att ögonkontakt då är uteslutet.

om han däremot ligger på sängen långt ut, så hon kan sitta på golvet. då börjar det öppnas för möjligheter att ge ett tillfredsställande blow job men ändå stundtals ha ögonkontakt längre perioder.
då är nämligen hennes och hans huvud i bäst position för detta utan att huvudet behöver vridas och vändas in och ut för att lyckas.

jag förespråkar inte minsta möjliga ögonkontakt.
men ögonkontakt blir på bekostning av kvalitén i avsugningen, i alla fall om det är jag som står för munnen.

tack och adjö.

Swallows
2007-04-19, 20:24
Enkelt min käre Watson. Jag älskar det här scenariot: jag bunden på rygg med spreader. Han stående på knä bredvid mitt huvud. Jag böjer nacken bakåt och åt sidan, vilket ger möjlighet för Honom att stöta djupt, mig att se och utan några som helst teknikfel. Jag pratar inte heller om att alltid ha ögonkontakt men att söka den/ge uppskattningen visuellt.

Har inte träffat någon man som inte älskar att se sin kuk bli sugen av en kvinna på knä, hårt dragen i håret och med lätt tårfyllda ögon se på honom med djurisk lust.

ganesha
2007-04-19, 21:37
watson, det var inte illa. känns som en uppgradering gällande titel. tackar och tar emot. *s*

jag har ingen aning om viljan till hälften av kukarnas ägare i den här frågan. jag har aldrig frågat och de har aldrig berättat. eller beordrat. eller önskat.

decoy
2007-04-20, 16:56
Klart man ska göra det skönt, men att ta initiativ och att göra det med egen passion och inlevelse brukar uppskattas oavsett om man är D/s.

jodå.. men initiativ och passion och inlevelse behöver inte nödvändigtvis innebära ögonkontakt... och eftersom jag har en D som verkligen vill bestämma själv när eventuell ögonkontakt ska ske och som verkligen njuter mest när han får styra helt, skulle jag aldrig drömma om att vara olydig på den fronten.. :)

fotointresserad
2007-04-21, 14:20
Enkelt min käre Watson. Jag älskar det här scenariot: jag bunden på rygg med spreader. Han stående på knä bredvid mitt huvud. Jag böjer nacken bakåt och åt sidan, vilket ger möjlighet för Honom att stöta djupt, mig att se och utan några som helst teknikfel. Jag pratar inte heller om att alltid ha ögonkontakt men att söka den/ge uppskattningen visuellt.

Har inte träffat någon man som inte älskar att se sin kuk bli sugen av en kvinna på knä, hårt dragen i håret och med lätt tårfyllda ögon se på honom med djurisk lust.

Mitt första inlägg här men ABSOLUT inte det sista. :)

Måste ju få säga att detta är ett superbt forum, det lilla jag hunnit med att läsa. Men det tar vi i en annan tråd.

Jag håller med dig FULLSTÄNDIGT i allt du skriver. Jag själv är en Dominant man med en STOR förkärlek till fellatio. Jag älskar att lära ut och ta emot deepthroat. JAg har fram till nu endast träffat en ug som inte gillat det.
Jag vet inte riktigt vad jag skulle skriva här mer, merän att jag älskar att se den ug ögon under tiden. Se hur de tåras och titta på hur mycket energi, kraft och vilja hon lägger i att behaga mig.

Skulle gärna gärna vilja prata mer med dig om detta i pm. Om det är ok för dig så ta gärna kontakt.

LordByron
2007-04-23, 10:10
Jag uppskattar swallows dedikering och jag tror att många skulle njuta av en sådan behandling som hon föreskriver. Dock måste komma med ett litet inpass. Enligt min erfarenhet av njutning så är den högst individuell. Vad en gillar gillar inte en annan. Tyvärr är min kuksugnings erfarehet ganska ringa då jag är tämligen hetro men jag har inte mött en enda kvinna som vill bli slickad/pullad på samma sätt. Vi män kanske uppfattas som ganska lika men jag tror att det finns lika många sätt att tillfredställa kuken på som det finns kukar. Inte för att vara traditionell men man måste helt enkelt experimentera sig fram till vilken slags avsugning som funkar bra.

Det med självförtroendet som du tar upp är väldigt viktigt för alla oavsett på vilken sida om dominas skranket man står. Jag tycker att det är oerhört viktigt att kunna prata om hur ens partner upplever saker och ting man gör. Att utforska varandra är ju så oerhört spännade tycker jag. Gå på upptäckfärd med en kuk i din mun så märker du snart nog var spättet både står och sprutar mest.

Deepthoat är som att lära sig cyckla, det tar lite tid och tålamod helt enket...

Inskolaren
2007-04-23, 11:33
Måste säga att jag gillar vägen denna tråden har tagit. Den visar verkligen att ingen person är lika i vad dom gillar och att vi alla har olika krav och önskningar.

Frida
2007-08-08, 11:20
Jag ÄLSKAR att ge avsugningar, något av det absolut bästa jag vet. Jag verkligen knullar honom med munnen. Helt underbart.
Deepthroat älskar han... Att köra kuken så långt ner i min hals att jag kväljer och får tårar i ögonen...då njuter han. Och jag med...

Ichigo
2007-08-26, 13:05
Ohh detta är så kul *leer stort* om nu någon har kunnat missa det *L* så är ju det gammal ordspråket så träffande *L* smaken är som baken *S* delad & tur är väl det...Man får allt lära sig vad respektive partner gillar & tycker om, det är ju något man lär sig med tiden. Bara man är lyhörd & gillar/älskar att suga kuk så underlättar det ju en hel del eller hur!!
Man ska aldrig & då säger jag aldrig påstå sig veta/kunna allt eller säga vad som är rätt eller fel, för som sakt *S* alla är vi olika..Vilket är underbart, speciellt om man får äran att utforska sin Älskades olika sätt att njuta på..Att få ta Hans underabara kuk i munnen, i bland se Honom i ögonen, i bland gå in för att ge Honom den maximala tillfredställelsen
Sen kan jag ju bara tilllägga att jag gillar att känna kvälningarna,kräkningar får gärna komma =) så varför träna bort kräkreflexen...fast sant & visst så kan det ju vara bra att klara av att ta den djupt ett tag innan man kommer så långt *leer pilskt*

Slick & sug är så underbart / mvh ichigo

Ps, men kan mycket väl förstå dem som inte gillar eller klarar av denna ädla konst:p

Ichigo
2007-08-26, 13:09
:oops: Går alltid in för att ge Honom den maximala tillfredställelsen *S* skrev visst fel där, men allt beror ju på vad Han just vill ha för tillfället

*S* allt han vill ha ger jag..Typ något sådant

Nja ta inte allt så allvarligt, lite kul måste man få ha oxå eller hur!:D :yesmaster:

freeloader
2008-03-27, 00:21
Som många redan sagt, så är det individuellt hur en man vill bli avsugen, om ens alls.

Men något som verkat viktigt för de flesta är att man inte har tungan stilla, utan rör på den, cirklar i olika hastighet åt olika håll, med olika hårt tryck.

Jag har inte behövt fråga en prostituerad för att lära mig något, jag har lärt mig av erfarenhet.

Män är väldigt olika. Vissa vill att man ska använda handen också, andra vill bara ha munnen, vissa vill bli nafsade i ollonet, andra vill inte känna någon tand alls. Det är därför såna här "guider till exakt hur man gör", inte funkar i det här ämnet.

Piggelin
2008-03-27, 19:59
Ã…h, Swallows, jag gillar din "guide" ;)

valhalla
2008-04-04, 00:24
.
Oralbalance (http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=3172&ProductSKU=114242&prodinfotype=&showBuy=true&action=showProdInfo) (det är en länk, klicka!) på Apoteket

Produkt
__________________________Förp Pris

Oralbalance fuktgel för munnen 50 g 57,00

Tillverkarinfo.

En mild fuktgel som långvarigt fuktar känsliga och torra slemhinnor i munnen. Gelen motverkar även dålig smak.

Oralbalance är bra för dig som har tandprotes, men också för dig som får torra munslemhinnor av att endast andas genom munnen. Gelen förstärker den naturliga bakteriehämmande effekten i munnen.
.

Acrobat
2010-08-27, 12:03
En tjej som kan suga ordentligt får i alla fall ingen möjlighet till ögonkontakt med mig då jag har helt andra saker som ockuperar mina sensorer just då.

En rätt kass däremot kan man behöva titta på för att veta att hon faktiskt gör något och försöka få det hela intressant " jo, jag vet att tala för mig men har även haft många one nighters där man kanske inte vill förolämpa tjejen det första man gör eftersom de flesta tar mycket illa upp när man vill rätta till dem på tekniken".

När någon försöker titta mig i ögonen hela tiden blir jag bara stressad och får känslan av att jag måste titta tillbaka fast jag inte vill och jag får även känslan av att människan kollat på för mycket porrfilm och ändå inte förstått att de i de flesta fall ser ut som skrämda kor med ögonen långt upp i skallen.
Fokus skall det vara.

Vill nog ändå hålla med om en punkt i guide:
Öva, Öva! ÖVA! ;)
Vill också lägga till:
prova, Prova! PROVA!
Man vet inte vad som fungerar för varje individuell människa om man inte provar nytt hela tiden.
Detta har jag alltid levt efter.

Prova, Lek, Lär.